William Butler Yeats - He Wishes For The Cloths Of Heaven

Had I the heavens' embroidered cloths,

Enwrought with golden and silver light,

The blue and the dim and the dark cloths

Of night and light and the half-light,

I would spread the cloths under your feet:

But I, being poor, have only my dreams;

I have spread my dreams under your feet;

Tread softly because you tread on my dreams.


"William Butler Yeats - He Wishes For The Cloths Of Heaven"

DinoE - Fara Ceas

miercuri, 2 martie 2011

Asasin de suflete

Te-ai hranit cu zeci de suflete,
Hai, mai trage o linie pe perete,
Stiu ca vrei
Si ultimul strop de suflet sa mi-l iei!
Nu-ti convine ca-mi revin?
Ca spiritul din acest chin mi se reface?
Continua a ma tortura!
A-mi fura sentimentele,
Fura-mi si visele,
Fura-mi si imaginatia,
Fura-mi tot ce nu ai tu!
Intradevar ai nevoie de ele
Schelet fara suflet.
Cu tunet ma voi reface,
Cat timp in piept o inima inca imi bate
Si nu voi fi departe de tine,
Suflet stins,
Sa te privesc cum te pierzi in abis.

3 comentarii:

  1. Urme vagi de refacere, vad printre randuri...e bine ca sunt. Ti-am mai zis eu ca "from bad relationships comes good art".

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucura ce citesc dar nu intotdeauna facem ce este bine pt noi, nu-i asa? gabi

    RăspundețiȘtergere
  3. Un inger reproseaza nimitnicia,
    O vesnicie reproseaza clipa
    Un frumos reproseaza uratenia,
    O matura reproseaza gunoiul,
    Un om reproseaza neomenia,
    Un barbat ce reproseaza?!
    Daca ghicesti ai o portie de cartofi prajiti cu mici!
    Indiciu:din punct de vedere feminin, niciodata nu are dreptate!;)

    RăspundețiȘtergere