William Butler Yeats - He Wishes For The Cloths Of Heaven

Had I the heavens' embroidered cloths,

Enwrought with golden and silver light,

The blue and the dim and the dark cloths

Of night and light and the half-light,

I would spread the cloths under your feet:

But I, being poor, have only my dreams;

I have spread my dreams under your feet;

Tread softly because you tread on my dreams.


"William Butler Yeats - He Wishes For The Cloths Of Heaven"

DinoE - Fara Ceas

joi, 24 martie 2011

Baloane


Rotunde, ovale, subtiri...
Cate culori, atatea forme!
Dau ochilor arome....
Le poti tine in brate
Sau trage, tinute-n ate.
De le mangai,
Scot sunete ciudate...
Ne incanta si ne plimba
Ne spun si cand vremea se schimba!!
Colorate ca niste bomboane,
Zambiti, va rog, cu un buchet de baloane.


3 comentarii:

  1. SIMPLU SI FRUMOS... SE INTREVEDE CUMVA PRIMAVARA IN SUFLETUL TAU?

    RăspundețiȘtergere
  2. Very optimistic and beautiful...i like it...good job

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pari ca ai descoperit iarba sau yoga!Nu-i nimic.Statu' in cur cu cracii incrucisati pe o podea tare si inconjurat de domnite iti da alta perspectiva asupra vietii! Da-i inainte, man....jaja bless!

    RăspundețiȘtergere