William Butler Yeats - He Wishes For The Cloths Of Heaven

Had I the heavens' embroidered cloths,

Enwrought with golden and silver light,

The blue and the dim and the dark cloths

Of night and light and the half-light,

I would spread the cloths under your feet:

But I, being poor, have only my dreams;

I have spread my dreams under your feet;

Tread softly because you tread on my dreams.


"William Butler Yeats - He Wishes For The Cloths Of Heaven"

DinoE - Fara Ceas

luni, 10 ianuarie 2011

Pierdut (partea I)

Fad… totul este fad… bajbai pe intuneric pe un drum cu serpentine pe care s-a asezat o ceata groasa aproape laptoasa. Totul are o atmosfera horror, oriunde te uiti se vede aceasta ceata alba ca o spuma de sapun prin care se mai distinge uneori cate un ciot de copac uscat. Si cand te gandesti ca atunci cand ai intrat pe aceast drum era soare si marginile lui erau pline de copaci infloriti si flori. Era doar o ademenire pentru drumetii prea curiosi, prea pierduti in frumusetea peisajului in care se serpuia acest drum pustiu, si imbatati de mirajul oferit se aventurau din ce in ce mai mult, mergeau din ce in ce mai orbi, neobservand ceata care se aseza incet dar sigur in jurul lor. Cand se trezesc acesti calatori deja este prea tarziu in orice directie ar lua-o ii duce in exact acelas loc, nelasandu-I sa gaseasca o cale de scapare. Ca si mine au urmat un miraj spre un loc minunat si s-au pierdut cautandu-l.
Stau pe mijlocul drumului cu un toiag in mana pe care il folosesc sa “pipai” spatiul din fata mea, incapatanandu-ma sa merg inainte si sa nu urmez vointa “lui” de a ma intoarce. Merg parca de zile ingropat in ceata, urmand toiagul care mi-a ramas singurul alint, merg si merg si merg pe acest drum interminabil ce nu are nici o bordura pe care sa ma odihnesc. Imi urmez toiagul deschizator de drum in care am incredere ca ma va duce in acel loc… nu stiu care… dar stiu ca exista, trebuie sa existe un final de drum inzecit de ori mai frumos decat la inceput.
Drumule, de ce imi faci asta? De ce m-ai momit cu frumusetea ta zambitoare pentru a ma lasa pierdut?! Si aveam atata nevoie de frumusetea ta! Am facut ceva gresit? Oare nu am apreciat in deajuns… am inceput sa vorbesc cu drumul, e clar delirez de la oboseala, de la frica… inaintez si ma simt si mai pierdut in ceata. Nu. Nu te oprii, nu ceda, mergi, mergi, mergi inainte, urmeaza-ti toiagul, doar el te va duce la final.
Au trecut zile… parca au fost secole. Ma dor picioarele, ma dor mainile, ma doare capul, de fapt ma doare tot corpul, fiecare milimetru patrat din corp. Dar nu asta conteaza, picioare m-au mai durut, mainile mi le odihnesc cu schimbul, cu migrenele m-am obisnuit. Durerea fizica o poti pacali prefacandu-te ca nu exista, dar durerea aceea… durerea spirituala nu o poti pacali, ea te inunda, te cuprinde, nu te lasa sa respiri, ba chiar iti pune si piedica, incercand sa te reduca la un nimic. Cu asta nu ma pot obisnui, e prea puternica, o simt cum ma sfasie din interior, ma devoreaza, ma omoara incetul cu incetul.
Imi e frica… imi este foarte frica!!!


Va urma!

2 comentarii:

  1. Nu este rau sa-ti fie frica, este normal. Doar unui om nebun sau inconstient nu-i este frica. Curajul inseamna tocmai a-ti infrunta acea frica.
    Uneori durerea e buna, te intareste, te face sa intelegi unele lucruri si sa vezi lumea altfel daca stii cum sa te folosesti de ea. Totul depinde de noi.
    Deci, important este sa iti infrunti acea frica si sa mergi mai departe. Ai grija de sufletul tau, caci el te face ceea ce esti,el spera, el sufera, el IUBESTE, el IARTA si este baza fiintei tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un drum are umbra omului care merge pe el.Depinde daca il bate soarele care-i bucura simturile sau luna care ii exacerbeaza dramatismul...Nu uita ca o moneda are doua fete...si daca e un loc pe Pamant unde e ceata si frig in alta parte a Pamantului e soare si cald...unde preferi sa fii?ITOTDEAUNA ai de ales!

    RăspundețiȘtergere