William Butler Yeats - He Wishes For The Cloths Of Heaven

Had I the heavens' embroidered cloths,

Enwrought with golden and silver light,

The blue and the dim and the dark cloths

Of night and light and the half-light,

I would spread the cloths under your feet:

But I, being poor, have only my dreams;

I have spread my dreams under your feet;

Tread softly because you tread on my dreams.


"William Butler Yeats - He Wishes For The Cloths Of Heaven"

DinoE - Fara Ceas

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Salut




Buna ziua, bine ati venit!
Intrati! Nu fiti rusinosi.
Luati loc unde doriti!
Va rog, pe aici, poftiti.
"Spectacolul" va incepe in curand,
Mai sunt doar cateva persoane la rand...


Trei, doi, unu, start.

Salut, sunt Andrei si v-am mintit!
Da, sunt un "demon trist"...
Va promit marea cu sarea,
Dar va inec incet in valuri!
Mereu "intarzii",
Nu ajung la timp cu rezultate...
Va dau ca survenir planurile mele esuate!
Salut, sunt Andrei si-ti spun ca te iubesc,
Dar imi e imposibil sa-ti dovedesc.

Sunt Andrei si nu stiu ce-mi doresc...
Cred ca pot face orice,
Dar nu stiu de unde sa incep!
Sunt Andrei si vreau sa plec,
Poate am sa reusesc sa ma pierd...

Salut, sunt Andrei
Si nu poti avea incredere in mine,
Te duc de nas cu promisiuni cretine.

Salut, sa fiu "Andrei" ar fi trebuit,
Dar nu am reusit!!

6 comentarii:

  1. Oh God! Andrei, tu chiar esti Andrei si de aceea te iubim si eu chiar cred ca poti face tot ce vrei, ca poti realiza orice, iar daca eu cred in tine, tu de ce nu? Cu respect inchei. Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nymphetamine - Incantat de cunostinta!!

    Dae - Multumesc pentru incredere! Dar, aici nu este vorba neaparat de mine, eu am incredere in mine si stiu ca pot face tot ce-mi propun. E vorba de o anumita situatie pe care o simt unele persoane expusa prin persoana mea, vazuta prin unele trairi ale mele si lipsa de incredere pe care o au alte persoane in cei mentionati mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  3. ideea este ca atunci cand vezi ceva neinregula in viata ta si in comportamentul celorlalti sa cauti adanc in sufletul tau pt ca acolo este cheia cu care sa deschizi 'usa' pe care o vrei , si cum ai spus si tu mai sus tocmai pt ca ai incredere in tine si stii ca poti realiza ce-ti propui, trebuie doar sa nu-ti fie teama de esec sau pur si simplu teama sa....( tu stii mai bine) ...pace!

    RăspundețiȘtergere