William Butler Yeats - He Wishes For The Cloths Of Heaven

Had I the heavens' embroidered cloths,

Enwrought with golden and silver light,

The blue and the dim and the dark cloths

Of night and light and the half-light,

I would spread the cloths under your feet:

But I, being poor, have only my dreams;

I have spread my dreams under your feet;

Tread softly because you tread on my dreams.


"William Butler Yeats - He Wishes For The Cloths Of Heaven"

DinoE - Fara Ceas

luni, 25 aprilie 2011

Plec

Prins in vis si realitate
Cu inima plina de vina si regret
Trec pe langa voi si va privesc...
Sper sa nu va lipsesc!
Nu mai pot spune ca obosesc,
Sunt la capatul puterilor,
Nu mai simt protectia norilor
Sau mangaierea ploii
Ce-mi ascundea lacrimile ochilor!
Azi plec!!
Acestea-s ultimile cuvinte
Ce in jurnal le trec...
Ma indepartez cu fiecare pas,
Azi va las... 
In fine... poate... asa e mai bine.



6 comentarii:

  1. Pai...cum ar fi sa pleci? Vin dupa tine...esti nebun??? Stai aici cu fratele tau, sa infruntam greul impreuna... Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, am avzut ca mi-ai raspuns la un com ce i l-am lasat lui Nymphetamine, era ceva legat de preot, poate ai uitat.eu nu am vazut , abea acum am reusit sa citesc, nici macar nu mai stiu daca am raspuns sau nu le el, dar cred ca nu, si as avea ceva de spus.in primul rand eu nu merg la preot, dar pentru ca m-am gandit ca ea e ortodoxa si pt ca postul ei m-a speriat i-am zis sa mearga, poate ii va spune ceva bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Poate".Interesant cuvant.Inseamna ca esti indecis.POATE ca te vom convinge sa nu pleci.Decat daca e vorba de o insula in Tahiti cu 2 fete superbe, o "Lacrima de Ovidiu" la discretie, si toata ceafa de porc pe care o poti manca....Si ceva inghetata.Lasa plecatu' si baga mare si groasa cu poezii!

    Hai sa traiesti tu si neamu tau frumos!

    cu stima,
    Oricine te respecta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vin si eu, vin si eu daca pleci! Hai ca deja am facut gasca mare, o sa iasa super party ;)

    RăspundețiȘtergere